miercuri, 23 martie 2011

Strudel cu mere




Ingrediente :
400 g foi de placinta
9 mere mari (aproximativ1,5 kg)
18 lg zahar
6 lgt gris
scortisoara
ulei
zahar pudra


Mod de preparare :


        Curatam merele si le dam pe razatoarea mare.


              Desfacem aluatul de foietaj si ungem foaia cu ulei, punem merele (le stoarcem in pumn ca sa scoatem sucul de mere inainte de a le aseza pe foaie), 3 lg de zahar, 1 lgt gris si scortisoara dupa gust.


       Rulam cate 2 foi ( in pachet sunt 12 foi, deci ne vor iesi 6 rulouri cu mere ; eu am in tava doar 5 bucati, a 6-a am pus-o intr-o tava de chec si nu i-am mai facut poza) si le asezam in tava unsa cu ulei si tapetata cu hartie de copt. Capetele trebuie stranse si adunate sub ruloul de mere.



        Dupa ce am asezat toate rulourile cu mere in tava le ungem cu mult ulei (deoarece sunt foarte uscate foile) si le dam la cuptor pana se rumenesc


       Dupa ce sa-u rumenit, le scoatem din cuptor si le acoperim cu un prosop de bucatarie curat pana se racesc putin , apoi le stropim cu zahar pudra.


 Delicioasa! :)

Un comentariu: