duminică, 24 aprilie 2011

Prajitura deliciu




Blat :
7 albusuri
200 g zahar
2 lg pesmet
4 lg nuci macinate
2 lg faina

Crema :
7 galbenusuri
10 lg zahar
7 lg lapte
500 ml frisca

300 g nuci prajite si taiate
300 g Nutella

Citeste mai mult ...>>>

Mod de preparare:
       Intr-o tava (25*39cm) unsa cu ulei si tapetata cu hartie de copt, presaram 300 g nuca prajita si taiata.


       Peste aceasta nuca, asezam blatul : batem albusurile spuma tare, adaugam zaharul si mixam pana ce acesta se topeste; separata amestecam pesmetul, faina si nucile macinate si le amestecam cu albusurile cu ajutorul unei linguri de lemn, cu miscari de jos in sus .




       Dam la cuptor, dupa ce am intins frumos blatul si lasam la copt cam 20 minute.


       Dupa ce s-a copt blatul, il intoarcem invers cat este cald si ungem cu 300 g Nutella.


       Pentru crema : intr-o cratita mixam galbenusurile cu laptele si zaharul pana se albesc, apoi le punem pe aburi si mai amestecam pana obtinem o crema pufoasa (trebuie zaharul sa se topeasca) ; lasam crema sa se raceasca. Batem frisca apoi o amestecam cu crema de oua .





       Peste nutella asezam jumatate din crema (eu am pus 2/3 din crema), apoi un rand de biscuiti inmuiati in cafea indulcita si peste restul de crema, apoi presaram cappuccino.



       Este o "prajitura deliciu" la propriu care merita incercata :)



     Inspiratia : Sydonia 

7 comentarii:

  1. Seamana cu prajitura tosca, dar e ff. interesanta amestecata cu nuci ! Felicitari!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar este un deliciu prajitura ! Incearc-o ! Sigur vei fi foarte incantata de gustul ei :)Mersi de vizita

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar ca nu seamana deloc cu prajitura tosca dar e f buna. am incarcat-o

    RăspundețiȘtergere
  4. am incercat cateva din retetele tale si mi-au iesit foarte fain,
    aceasta are blatul ca prajitura richard cred,trebuie sa verific
    mult succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  5. ma bucur de vizita si pentru ca ai incercat retetele mele :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Este o prajitura excelenta!am si eu reteta(nu stiu daca e exact la fel)dar merita e suuuper! Toate retetele sunt excelente,dar nu stiu cand le voi incerca...multa bafta in continuare si FELICITARI, Mirela!

    RăspundețiȘtergere